Pedagogickí zamestnanci

1. trieda
Lomjanszká Iveta – učiteľka
Fričová Miriam – učiteľka

2. trieda
Kosibová Zuzana – učiteľka
Stražayová Jarmila – riaditeľka

Konzultačné hodiny pre rodičov sú denne od 16.00 do 17.00 hod. osobne.
Konzultáciu si rodič s učiteľkou alebo riaditeľkou môže dohodnúť aj na iný termín osobne alebo telefonicky na tel. č. 0907/939 235.

Prevádzkoví zamestnanci

Vyhnáliková Janette – školníčka
Pokopcová Ľubomíra – hlavná kuchárka
Svetláková Valika- pomocná kuchárka
Torhanová Iveta – vedúca školskej jedálne

Zvyšovanie odbornosti pedagogických zamestnancov

Jarmila Stražayová

  • Osvedčenie o absolvovaní prípravy vedúcich pedagogických pracovníkov – 11/1999
  • Právne vedomie riadiaceho zamestnanca v rezorte školstva – 1/2002
  • Školská asistentka zubnej starostlivosti – 4/2002
  • Uvádzajúci učiteľ v materskej škole – 12/2003
  • Mám rád seba aj teba – 7/2005
  • Baltík pre začiatočníkov – 4/2006
  • Plánovanie a realizácia výučby v zmysle ISCED 0 – 2/2009
  • Školský manažment v materskej škole – 5/2011
  • Obsahová reforma v materskej škole pre vedúcich pedagogických zamestnancov  – 6/2011
  • Inovácie v riadení školy a školského zariadenia – 11/2011
  • Digitálne technológie v materskej škole pre vedúcich pedagogických zamestnancov – – 12/2011
  • Inovácie v didaktike pre učiteľov predprimárneho vzdelávania – 4/2013
  • Moderné technológie spracovania školskej administratívy – 5/2013
  • Rozvíjanie predčitateľskej gramotnosti v MŠ – 11/2013
  • Orientácia v priestore a priestorová predstavivosť v predprimárnom vzdelávaní – 11/2013
  • Odborný seminár – Správa registratúry – 3/2014
  • Ako nevyhorieť? – 5/2014
  • Predprimárne vzdelávanie detí zo sociálne znevýhodneného prostredia a marginalizovaných rómskych komunít – 6/2014
  • Prípravné atestačné vzdelávanie k prvej atestácii pre učiteľov predprimárneho vzdelávania
  • Interaktívna tabuľa a multimédiá vo vzdelávaní – 7/2015
  • Digitálna fotografia vo vyučovacom procese – 10/2015
  • PRVÁ ATESTÁCIA – 11/2015
  • Digitálne mobilné zariadenia – Tablet – 12/2015
  • Funkčné inovačné vzdelávanie – 11/2017
  • Ako na najmenších škôlkarov – 6/2020
  • Profesijné štandardy, portfólio, atestácie – 7/2020
  • Povinné predprimárne vzdelávanie – 4/2021
  • Portfólio pedagogického zamestnanca v podmienkach MŠ – 6/2021
  • Povinné predprimárne vzdelávanie – 4/2021
  • Portfólio pedagogického zamestnanca
  • Zmeny v rozhodovaní riaditeľky od 1.1.2021 – 7/2021
  • Učiteľ MŠ a jeho profesijné kompetencie – 9/2021
  • Rozvoj grafomororiky a vizuomotoriky – 9/2021
  • Hudobná výchova hravo a zábavne – 11/2021
  • Finančná gramotnosť v MŠ – 12/2021
  • Diagnostika detskej kresby – 1/2022
  • Rozprávka a príbeh v edukácii MŠ – 3/2022
  • Odborná konferencia pre riaditeľky MŠ, Odmeňovanie a katalóg pozícií – 4/2022
  • Celoslovenská odborná konferencia Spoločnosti pre predškolskú výchovu – 10/2022
  • Pedagogické diagnostikovanie nie je len o pozorovaní 11/.2022

 

Zuzana Kosibová

  • Tanečná príprava – 9/2015
  • Rozvoj tvorivosti využitím programu Digitálne lego – 10/2015
  • Integrácia detí so zdravotným znevýhodnením – 10/2015
  • Digitálne mobilné zariadenia – Tablet – 12/2015
  • Integrácia digitálnych technológií do predškolského kurikula – 6/2016
  • Interaktívna tabuľa a multimédiá vo vzdelávaní – 10/2016
  • Využitie IKT vo VVČ – 10/2019
  • Matematická gramotnosť – Čísla a číslice – 12/2019
  • Hodnotenie priebehu VVČ z hľadiska fáz, metód, zásad, foriem, prostriedkov a výsledkov učenia sa dieťaťa – 2/2020
  • Ako na najmenších škôlkarov – 6/2020
  • Profesijné kompetencie učiteľa – 9/2020
  • Predčitateľská gramotnosť vo VVČ – 11/2020
  • Hry detí v MŠ – 12/2020
  • Rozvoj grafomotoriky a vizuomotoriky – 9/2021
  • Povinné predprimárne vzdelávanie – 10/2021
  • Hudobná výchova hravo a zábavne – 11/2021
  • Portfólio pedagogického zamestnanca – 11/2021
  • Finančná gramotnosť v MŠ – 12/2021
  • Diagnostika detskej kresby – 1/2022
  • Rozprávka a príbeh v edukácii MŠ – 3/2022
  • Pedagogické diagnostikovanie nie je len o pozorovaní 11/.2022

 

Miriam Fričová

  • Interaktívna tabuľa a multimédiá vo vzdelávaní – 10/2016
  • Využitie IKT vo VVČ – 10/2019
  • Environmentálna výchova – 12/2019
  • Hodnotenie priebehu VVČ z hľadiska fáz, metód, zásad, foriem, prostriedkov a výsledkov učenia sa dieťaťa – 2/2020
  • Profesijné kompetencie učiteľa – 9/2020
  • Predčitateľská gramotnosť vo VVČ – 11/2020
  • Environmentálna výchova – 12/2020
  • Hudobná výchova hravo a zábavne – 11/2021
  • Portfólio pedagogického zamestnanca – 11/2021
  • Finančná gramotnosť v MŠ – 12/2021
  • Rozvoj grafomotoriky a vizuomotoriky – 1/2022
  • Diagnostika detskej kresby – 1/2022
  • Rozprávka a príbeh v edukácii MŠ – 3/2022
  • Pedagogické diagnostikovanie nie je len o pozorovaní 11/.2022

 

Iveta Lomjanszká

  • Interaktívna tabuľa a multimédiá vo vzdelávaní – 5/2015
  • Digitálne mobilné zariadenia – Tablet – 8/2015
  • Rozvoj predčitateľskej gramotnosti 2/2018
  • Práca v digitálnom svete 3/2018
  • Využitie IKT vo VVČ – 10/2019
  • Ľudové tradície a zvyky v MŠ – 12/2019
  • Hodnotenie priebehu VVČ z hľadiska fáz, metód, zásad, foriem, prostriedkov a výsledkov učenia sa dieťaťa – 2/2020
  • Profesijné kompetencie učiteľa – 9/2020
  • Predčitateľská gramotnosť vo VVČ – 11/2020
  • Využitie literárnych diel vo VVČ – 12/2020
  • Hudobná výchova hravo a zábavne – 11/2021
  • Portfólio pedagogického zamestnanca – 11/2021
  • Finančná gramotnosť v MŠ – 12/2021
  • Rozvoj grafomotoriky a vizuomotoriky – 1/2022
  • Diagnostika detskej kresby – 1/2022
  • Rozprávka a príbeh v edukácii MŠ – 3/2022
  • Pedagogické diagnostikovanie nie je len o pozorovaní 11/.2022